а б в г д е ж з и к л м н о п р с т у ф х ц ч ш щ э ю я
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Текст песни Lil Wayne - Milli ( перевод, lyrics , слова)

Текст и перевод песни

A Millionaire,
I'm a Young Money Millionaire, tougher than Nigerian hair,
My criteria compared to your career just isn't fair,
I'm a venereal disease like a menstrual bleed...
Threw the pencil and leak on the sheet of the tablet in my mind,
Cause I don't write shit cause I ain't got time,
Cause my seconds, minutes, hours go to the all mighty dollar,
And the al mighty power of dat chit cha cha cha chopper,
Sister, Brother, Son, Daughter, Father motha fuck a copper,
Got da Maserati dancin on the bridge pussy poppin,
Tell the coppers... hahahaha you can't catch em, you can't stop em,
I go by them goon rules if you can't beat em then you pop em,
You can't man em then you mop em,
You can't stand em then you drop em,
You drop em cause we pop em like Orville Redenbacher,

[Cory Gunz:]
I'm millie in here with them Young Money Milli on aires,
Think you wheelie pop a wheelie in air,
Mac Milli... the Vanilli's in here... I'm a rascal don't get whopped,
I get brats who don't give top, ("meaning he gets girls who play hard to give it up")
I get tassel, pass you with a flow you could never put a brake on,
An I break on anything a nigga take on,
Feel the napalm from my trey arm, straight long, throw a nigga like I'm Akon,
Cause I make cons... Where the base gone, get the base blown,
Let the Pistons on that chopper come on cops I'm kamikaze drop a rock with them Obamas,
Illie in the mind, really with the nine, milli when I rhyme, silly anytime,
Fine, chilly gitty on da grind, Shitty on a dime, Penny on the line,
Plentys in me, any guinea's with em bigger than a mini and remind I'm...
Millie and it's all off G piece and a P... G walk by beep beep,
With a freak, skeet, Hawk Out, big feet on a jeep...
She caught by Weezy F, we be the best,
Truly to death prove me the rest,
Groupies confess, you be the ref, excuse me I left... Ha

A millionaire I'm a young money millionaire
What chyall really want it naw
Y'all don't really wanna do it
If hip hop is dead I am the embalming fluid
And I don't care who it be, I'm steppin to it
Notice I say 'it' cause to me, it ain't shit
Get. it.
Call me whacha like bitch
Call me on my sidekick
Never answer when it's private
Man I hate a shy bitch
Don't you hate a shy bitch
Yea i ate a shy bitch and she ain't shy no mo'
She changed her name to my bitch
Hahaha, yea boy thats my chick
And she pops excellent up in Wayne's world
Totally dude you should
See their faces when they see that
This robot can move
And it's say...
Hahaha, yea
And it go...
That's right

A millionaire I'm a
Young money cash money fast money
Slow money mo' money neva no money
What is that, who is that, I never heard of it
I will take your picture and make a 'rest in peace' shirt of it
Tell those n***** beatin to make a rest in peace shirt of me cause I
Killed and now don't tell no one you heard of me
It's like, the beat was screamin, murder me
And I'm a, murderer
So I murdered it

And you n***** is what I eatin I'll make sure of it
And he who don't believe me I'll make dessert of him
Sherbet him, I mean
Shame on him, or her Carter, Father, Of

This rap thang, this is my race
Gon' take a lap man weezy babys no
Now gon' take a nap man, it's nap time
I'll holla back at you at snack time

Weezy... F... yea, ok
They say I'm rappin like Big, Jay, and Tupac
Andre 3 Thousand where is erykah badu at
Who dat
Who dat said they gon' beat Lil Wayne
My name ain't bic, but I keep that flame boi
Who dat one
Dat do dat boy
Y'all knew dat
True dat swallow
And I be the shhhh
Now you got loose bowels
I don't owe you like two vowels
But
Если вы нали ошибку в тексте, вы можете ее исправить

Виодеоклипы еще

Коментарии и отзывы

Информайция

698 - Просмотров(a) текста(слов, lyrics, перевода, минусовки) Lil Wayne - Milli
Наш портал предлагает вам ознакомиться с Lil Wayne - Milli текстом песни вы также можете найти у нас аккорды этого исполнителя Lil Wayne пополняйте нашу коллекцию текстов и переводов песен! для вас уже вылажили песню Lil Wayne - Milli

Популярные песни

Название исполнитель
1 Abrahadabra - 10) Endings and Continuations Dimmu Borgir
2 LIQUORISE Azelia Banks
3 MONEY Barret Strong
4 The Sorceress Trobar De Morte
5 The Fool Lee Ann Womack
6 ж.д. Гимн
7 Минута И.Анненский-(чит. Игорь Ильин)

Другие песни от "Lil Wayne"

Название
1 Drop the World Ft. Eminem
2 U Ain & t Neva Gotta Ask (Feat. Kanye West, Jay-Z, T. I. )
3 Pussy Money Weed
4 Da Da Da
5 Obama Obama (A millie remix)
6 Something You Forgot
7 Pussy Monster
8 Ghetto Rich (Remix) feat. Rich Boy, Nas & John Legend
9 Prostitute Flange (Part 2)
10 Mr. Carter feat. Jay-Z
11 Milli
12 I Feel Like Dying (Flying Lotus Remix)
13 Tie my hands feat. Robin Thicke
14 Wayne On Me
15 single
16 Die For You
17 The Leak
18 Kobe Bryant
19 Fuck Today (Rebirth Mix) [feat. Gudda]
20 Dear Anne (Stan. Part 2)
подвал