а б в г д е ж з и к л м н о п р с т у ф х ц ч ш щ э ю я
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Текст песни Yong Buck - The NY ( перевод, lyrics , слова)

Главная > Тексты > Yong Buck > The NY

Текст и перевод песни

[Intro: Young Buck] (?)
No I'm not Jay-Z, 50 or P. Diddy
Nas and DMX or Brooklyn's own Biggie
I'm a dirty south soldier I hope y'all hear me cause
(Heart and soul of New York City!!!!)
Never met Big L or Big Pun
We only got big dreams where a nigga come from
Even with all the beef shit still look what I done
(Heart and soul of New York City!!!!) Here we go again!!!!

[Chorus: ?)
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!

[Verse 1: Young Buck] (?) (*Young Buck's adlibs)
I'm back, still got my Mac and my switchblade
No love to them niggas actin bitch made
(*Fuck 'em) It's 0-8 all I'm thinkin 'bout is gettin paid
Big yachts, mansions, buyin real estate (COME ON!)
My young buck'sgot gun premiers
So I'm invitin niggas to try some dymb shit (Yeyyy!)
Now all of these celebrity hoes wanna get me cause
(Heart and soul of New York City!!!!)
The streets fuck with me (Yeah!) I get in they blood
I give 'em reality rap and the shit for the club (AYY!)
You think Buck goin bankrupt?! Kill yourself!
The only thang we all have in common is death (DAMN!)
The last one left like my nigga Bun B
My son in these streets of the N.Y.C.
Even if I get caught and the feds come get me (YEAH!!!)
(Heart and soul of New York City!!!!)

[Chorus: ?)
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!

[Verse 2: Young Buck] (?) (*Young Buck's adlibs)
Gotta take what's mine make up for lost time
My kind is designed for the grind, we all wanna shine
Loyalty is hard to find
You got love for your dog nigga show him a sign (Yeah!)
Can't hold him in the grind if you wanna see him ball
Niggas build you up just to watch you fall
Now all of these celebrity hoes wanna get me cause
(Heart and soul of New York City!!!!)
King of my own castle, I'm a master (HEY!!!)
Stop and I'll fly right past ya, you knwo what I'm after until I get captured
When Im in the casket like Ol' Dirty Bastard
Used to be a dream now it's me on the big dream while my homey never sae sixteen
So if I see Pac when the lord come get me I'm a tell 'em that
(Heart and soul of New York City!!!!)

[Chorus: ?)
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!
I can feel it, comin in the air tonight
Oh looooord!!! (Heart and soul of New York City!!!!) Oh looooord!!!
Если вы нали ошибку в тексте, вы можете ее исправить

Виодеоклипы еще

Коментарии и отзывы

Информайция

230 - Просмотров(a) текста(слов, lyrics, перевода, минусовки) Yong Buck - The NY
Наш портал предлагает вам ознакомиться с Yong Buck - The NY текстом песни вы также можете найти у нас аккорды этого исполнителя Yong Buck пополняйте нашу коллекцию текстов и переводов песен! для вас уже вылажили песню Yong Buck - The NY

Популярные песни

Название исполнитель
1 Demonomania (The Misfits cover) AFI
2 Пробуждение кундалини Швах
3 American Nightmare Misfits
4 Falling In Love McFly
5 Unut beni Tarkan
6 Papillion (Tiesto remix) Editors
7 37010 Billie the Vision & the Dancers

Другие песни от "Yong Buck"

Название
1 The NY
подвал